19 Kasım 2013 Salı

Google'ın nasıl çalıştığını öğrenin

Algoritmik arama

Arama işlevi kullanıcılara haber makalesi, spor sonuçları, hisse senedi fiyatları, video veya harita gibi aradıkları yanıtları sağlar. Google’ın arama mühendisleri milyonlarca sayfayı analiz eden ve kullanıcıların sorularına zamanında, yüksek kaliteli yanıtlar döndüren algoritmalar tasarlarlar. Google Web Arama işlevi hakkında daha fazla bilgi.


Peki ya reklamlar?

Arama sonuçları (bazen "organik" sonuçlar da denir) Google.com sonuçlar sayfasının ortasında görünür ve bunlar için hiçbir zaman ücret alınmaz. Ücretli reklamlar sağ tarafta, bazen de üstte görünür ve her zaman açık şekilde etiketlenmiştir.
Google, arama işlevi ile reklamcılık işlevini net şekilde ayrı tutar ve reklamverenlerimize özel muamelede bulunmaz. En iyi arama sonuçlarını sağladığımız sürece kullanıcıların arama motoru olarak Google'ı tercih etmeye devam edeceğine her zaman inandık.Reklamlar hakkında daha fazla bilgi.

Açık olmak

Google şeffaflık konusunda elinden geleni yapmaktadır. Web Yöneticisi Araçları, siteleri nasıl taradığımız ve dizine eklediğimiz konusunda web yöneticilerine olabildiğince fazla bilgi sağlamak amacıyla oluşturulmuştur. Şeffaflık konusunda daha fazla bilgi.

0 yorum:

Yorum Gönder